WEEKEND OG SOMMER KURSER

YOGA WEEKENDKURSUS MED FORDYBELSE

Krop og sind afstresses gennem yoga.

På kurset vil du udvikle redskaber til at stresse af og øge din velvære i hverdagen. Vi arbejder i dybden med forskellige øvelser, der løsnes op i de dybtliggende spændinger. Din opmærksomhed rettes mod din krop og dit åndedræt, og du vil

opleve indre ro.

 

Efterfølgende bliver du ledt gennem en meditation.


JUNI:

Læs mere og tilmeld dig her


MENTAL OG FYSISK FORDYBELSE PÅ YOGA UGEKURSUS
 

Krop og sind afstresses gennem yoga, og på dette ugekursus kommer du helt ned i gear. 

Vi arbejder i dybden med restorativ yoga og yin yoga, hvor der løsnes op i de dybereliggende spændinger. Herudover arbejder vi med den mere varmende, energigivende og dynamiske vinyasa yoga

JUNI, JULI, AUGUST:
Læs mere og tilmeld dig her

 


PILATES UGEKURSUS - Stabilisér korsettet med Pilates
 

Vi træner i et roligt tempo og i trygge rammer.

Når først du er fortrolig med øvelserne, kan Pilates blive en stor del af din hverdag og gøre en forskel for dig og din krop. Vi arbejder koncentreret med hele din krop med fokus på at stabilisere og støtte korsettet. Elementer fra yoga vil blive benyttet for at nedsætte muskelspændinger.

JUNI, JULI, AUGUST:
Læs mere og tilmeld dig her

 

 

Yin Yoga

Måske er du en af de mange der har deltaget på mine Yin Yoga workshops gennem de sidste mange år. På en af dagene under Yoga weekenden er der 3 timers Yin.

 

 

Yin Yoga er en rolig og meditativ yogaform, baseret på bl.a. den kinesiske meridianlære. Via lange dybe stræk stimuleres kroppens bindevæv, muskler, led, organer og energistrømme, og via mindfulness trænes nærværet, accepten og rummeligheden.

 

Du vil opleve øget ro, koncentration, smidighed og velvære samt en forløsning af spændinger og blokeringer i krop og sind. Der vil indgå åndedrætsøvelser, liggende og siddene stillinger samt afspænding. En yogaform for de fleste. Både for dig med fysiske udfordringer, og for dig med en travl og aktiv hverdag.

Resultatet af Yin Toga er udspænding af det dybereliggende bindevæv, primær omkring hofte, knæ og ryg. Derudover påvirkes det parasympatiske nervesystem som stimulerer fordøjelsen og bringer ro i sindet.

Ifør dig gerne løstsiddende bekvemt tøj og medbring ekstra trøje og varme sokker. Det er vigtigt at holde kroppen varm under den stille meditative yoga.

 

Er du i tvivl om du kan deltage?

Skriv eller ring til mig herom.

 

Mail: myhre_h@hotmail.com 

 

Tlf. 41 18 21 27